Andreassen, forsiktig?

Kjell Andreassen fra Honningsvåg, min spillkompisen, har rykte på seg for å være forsiktig. I går da vi snakket sammen sa han:

--Ta Luten, Middlesbrough, Birmingham, Tottenham og Leicester, sa Kjell Andreassen.

Jeg utførte kommandoen og regnet med at den neste beskjeden var at jeg skulle sette 100 kroner på de fem kampene.

--Sett 1 000 kroner, sa Andreassen.

--Nei. 1 000 kroner på fem kamper er altfor mye, sa jeg.

Andreassen hisset seg litt opp og jeg utførte til slutt ordren om en tusenlapp på de fem kampene fra League One, Championship og Premier League. Kampene blir spilt på lørdag, og Kjell Andreassen har sørget for at unge Solvik får en spennende lørdag.

PS: Andreassen har teft og kupongen kan gå inn. Dersom du kopierer den, gjør det på eget ansvar. I fotball er ingen ting sikkert!

Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar