Nordkapp Odds og Utvikling vant godt med penger på Solvik-kamp, et tips hentet fra Oddspodden

Fyttigrisen for en spennende lørdag! Da jeg la meg natt til søndag, egentlig litt for tidlig, var jeg sliten. Oddsspillet lørdag kveld ble en påkjenning av dimensjoner.

Selv tapte jeg fryktelig med penger, altså penger fra overskudd på spill, på kampen Brann – Strømsgodset. Jeg var sikker på at Brann ville vinne kampen, men det endte uavgjort på Brann Stadion. Det ble dyrt, fryktelig dyrt. Herregud for en opplevelse foran TV-skjermen. Rått, skikkelig rått, selv om det endte dårlig.

Nordkapp Odds og Utvikling, altså meg selv og Kjell Andreassen, vant greit med penger. Vi hadde foran den siste kampen fått inn tre objekt og ventet på en oddsbombe, en kamp jeg ville ha med på kupongen etter tips fra Oddspodden. Gjengen i Oddspodden argumenterte godt for Nice-seier i bortekampen mot RC Strasbourg. Oddsen var 3,52. Resultatene ble 0-2. Tusenlappene haglet inn på kontoen til Nordkapp Odds og Utvikling.

Oddsen gjør livet litt artigere, selv om det er risikosport. Det er kanskje risikoen som gjør det fantastisk spennende?

Objektene Nordkapp Odds og Utvikling fikk inn:

Preston North End - Mansfield Town (1)

Blackburn Rovers - Doncaster Rovers (1)

Östers IF - GAIS (1)

RC Strasbourg – Nice (2)

Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar