Gud, altså meg, med et oddstips til leserne! Brann-seier!

Jeg spiller som en gud for tiden! Det meste går min vei. Jeg vet hvorfor livet smiler i disse dager. Jeg har kvittet meg med noe som tappet meg for energi og overskudd, noe jeg nyter godt av nå. Nam!

Det er sjelden jeg kommer med et klart og tydelig oddstips til leserne, men det skal jeg gjøre i dag; nemlig Brann-seier i hjemmekampen mot Strømsgodset. Jeg skal selv sette penger på objektet.

Strømsgodset viste store defensive mangler i hjemmekampen mot Viking og tapte 0-2. Kåre Ingebrigtsen 4-3-3-system er perfekt mot et lag som sliter på kantene. Det er Branns nye offensive kraft og Strømsgodset defensive problem som er årsaken til at jeg tror Brann vinner på Brann Stadion i kveld.

Om det er garantert at jeg får rett? Nei! I spill og veddemål kan ingen av oss garantere noe som helst. Sats aldri mer penger enn du har råd til å tape!

Avspark klokken 20:30. Det er mulig å se kampen på TVNorge.

Utvalgte bookmakere med odds på hjemmeseier, uavgjort og borteseier:

Comeon: 1,71, 4,10, 4,45.

Betsson: 1,76, 3,95, 4,25.

Expekt: 1,71, 4,15, 4,50.

Coolbet: 1,79, 4,00, 4,52.

Unibet: 1,73, 4,00, 4,40.

Nordicbet: 1,78, 4,00, 4,30.

Det er lovlig å bruke alle disse bookmakerne pluss de fleste andre i det uregulerte nasjonale markedet. Norsk spillpolitikk gjør det uregulerte markedet gigantisk!

Litt frihet er aldri nok!

Om gud egentlig finnes? Du, det er lite sannsynlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar