Når Raymond og Kjell-Bendik surrer en hel dag med ei bingoblokk

Jeg er usikker hvem av dem som skal spille bingo i dag, men bingo blir det på radiokompisene Elde eller Pedersen. Det må bli slik som de to har surret med ei bingoblokk i dag. Duoen har testet ut et salgssystem gjennom nett innenfor dagens strenge lovverk, og ja; du får vite mer om systemet når det er i drift.

Duoen eller én av dem, har kjøpt et brett via nett i dag og skal spille bingo i Radio Porsanger klokken 21:00.

Nå er ikke bingo noe nytt for Elde eller Pedersen. Bingo er spennende, og jeg vet at dem har spilt radiobingo tidligere på grunn av kribling det gir i magen.

Jeg er på lufta i Radio Porsanger klokken 21:00. Jeg er spent på om du vinner, og jeg er spent på om det blir gevinst til Elde eller Pedersen. Det er ei pirrende stor lykketallpott i kveld!

Lokalradiobransjen jobber politisk for liberalisering av lovverket med digitale bingoblokker, men norske politikere går sakte enn mange andre. Så liberaliseringen drøyer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar