Tre måneder siden Solvik og Andreassen satte inn 1 000 kroner hos Coolbet.com, har omsatt for flere hundre tusen kroner og har fortsatt penger på spillekontoen

I dag har unge Solvik og Kjell Andreassen fra Honningsvåg tre måneders jubileum. Det er nøyaktig tre måneder siden vi satte inn 1 000 kroner på spillekontoen hos Coolbet.com. Det står fortsatt 3 000 kroner på kontoen.

Himmel og hav tusenlappen har gitt oss mye underholdning. Vi har i perioden foretatt mange hundre veddemål. Vi har vunnet mye penger, men vi har brukt det meste på nye veddemål. Jeg skulle regne omsetningen på kontoen i løpet av tre måneder. Jeg kom til 120 000 kroner. Det var fortsatt seks skjermbilde igjen før gårsdagens dato og jeg stoppet kalkulatoren. Omsetningen er som en liten bedrift, omsetning i utlandet på grunn av den norske spillpolitikken.

Vi har ikke tatt ut penger som medfører at vi må betale skatt. Det meste av pengene har blitt brukt til nye veddemål. Vår konto hos Coolbet.com viser at det er mulig å gamble mye, uten at det går utover privatøkonomien.

Norske myndigheter misliker aktiviteten vår, men argumenterer offisielt for enerettsmodellen på grunn av sosialpolitikk. Jeg mener politikerne legger til rette for Norsk Tipping fordi det gir penger på budsjett politikerne bevilger fra.

Kjell Andreassen, takk for tre fantastiske måneder hos Coolbet.com. Du er råere enn meg på oddsen og jeg er ganske rå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar