Fant «topp» mot «bunn»

Mens jeg skal underholde Radio Nordkapps bingospillere i kveld fra klokken 21:00, trenger jeg underholdning selv. Jeg fant «topp» mot «bunn» i La Liga med herlig, deilig, fristende odds. Alaves-seier mot Rayo Vallecano til 2,20 i odds. Nam!

Alaves har hatt en fenomenal sesong og ligger på femteplass i den spanske ligaen. Rayo Vallecano ligger tredje sist, på nedrykkingsplass i La Liga. 2,20 i odds er en «gave fra gud».

Det er slett ikke sikkert det blir hjemmeseier, men kampen gir meg en spennende kveld i Radio Nordkapps studio mens jeg underholder andre med spill og premier på til sammen 10 000 kroner.

Comeon!
Skribenten bruker Comeon.com mest, en aktør i det norske markedet norske politikere, byråkrater og andre formyndere misliker. Selv om norske myndigheter etter politiske vedtak misliker Comeon.com, er det fullt lovlig å benytte bookmakeren. Politikerne misliker selskapet fordi de vil ha mine penger gjennom Norsk Tipping, et selskap eid av den norske staten. Ettersom jeg betaler skatt og en haug med avgifter til velferdsstaten, føler jeg ingen forpliktelse til det statlige selskapet. Mine penger bruker politikerne allerede mye av. Dessuten har Comeon.com bedre bonusordninger enn Norsk Tipping og enorme valgmuligheter sammenlignet med det statlige selskapet.

Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar