Noen hopper i fallskjerm, noen klatrer i fjell, men jeg trenger dette med ujevne mellomrom

Når politikere utformer politikken glemmer de ofte at hvert individ er unikt, glemmer at menneskene er forskjellige. Den politiske vedtatte malen passer ikke for absolutt alle. Jeg er en av dem som sliter med å passe inn i Stortingets A4-system, og jeg er stolt over å uttrykke at jeg er annerledes!

Den norske spillpolitikken ville vært som et fengsel for oss som er annerledes, men heldigvis fungerer ikke Stortingets reguleringer.

Jeg har en vane eller uvane med å tømme spillekontoen på én eller to veddemål. Det stod 8 250 kroner på Comeon.com-kontoen, men jeg brukte alle pengene på to av dagens fotballkamper; Tottenham-seier og Napoli-seier. Herregud for en spennende ettermiddag og kveld jeg får!

8 250 kroner er ikke ekstremt mye penger, men det er stor nok innsats til at det kribler i magen. Det er nok penger til en ufattelig glede om Tottenham og Napoli vinner, og det er innsats som gjør meg skikkelig grinete om ett av lagene avgir poeng.
Dersom norske myndigheter skulle summert penger brukt hos internasjonale aktører, ville Lotteritilsynet trolig lagt 8 250 kroner inn i regnestykket. Jeg mener det er juks med tall. Min opprinnelige innsats var 300 kroner puttet inn på spillekontoen 22. desember. Når jeg taper pengene er det 300 kroner som går tapt, og et tap på 300 kroner lever jeg godt med.

Om jeg tar ut gevinsten dersom Tottenham og Napoli vinner? Niks! Gevinst betyr at jeg har enda mer penger jeg kan herje med hos Comeon.com på søndag. Nam!

Noen hopper i fallskjerm, noen klatrer i fjell, men jeg trenger dette med ujevne mellomrom. Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar