Lyst å se en god dokumentar om fotball i julen? Se «Sunderland, Til I Die»

Det er Netflix som har dokumentaren «Sunderland, Til I Die» Rett og slett fantastisk og en historie uten happy ending. Denne sesongen er Sunderland representert i League One og kjemper om opprykk. I serien var klubben i Championship, noe som betyr at seerne får følge et nedrykk ganske tett på personene som var involvert i fiaskoen.

Serien består av åtte passelig lange episoder. Serien er rett og slett perfekt for fotballsupportere og andre som liker gode dokumentarer.

Mhm jeg tapte penger på oddsen på Sunderland i Championship. Hadde jeg visst det jeg nå vet om klubben, ville jeg unngått mange av veddemålene. Denne sesongen har jeg «tjent» bittelitt penger på klubben i League One.

Ja, takk. Gjerne en sesong to av «Sunderland, Til I Die».

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar