Kjell Andreassen lovet gevinst på oddsen og gevinst på oddsen ble det

Jeg var ganske gretten i dag i møtet med Kjell Andreassen. Først og fremst gikk tankene til et møte jeg hadde i formiddag med ei dame. Vanligvis er jeg en god samtalepartner, men etter møtet sendte dama ei melding med følgende spørsmål: Hvorfor så stille i dag, tenkte du på meg i skinnbukse?

Helt utrolig at hun tok den, jeg satt jo egentlig bare og stirret ut i rommet.

Så til Kjell Andreassen, gode Kjell Andreassen. Hvis jeg fikk bestemme helt alene i dag, ville Nordkapp Odds og Utvikling droppet oddskupong. Vi «dreit» oss ut i går på Real Madrid og veddemålet under 4,5 mål, et forslag jeg fikk banket igjen. Da sluttresultatet 6-1 var klart, var Solvik en smule irritert på seg selv og ganske mye blakkere.

I dag lovet Kjell Andreassen, eller han garanterte Hammarby-seier mot Gøteborg (3-0) og Roma-seier mot Udinese (1-0). Jeg var rimelig skeptisk, ganske lei hele oddsen; men lot meg overtale. Andreassen slo til med synske evner og det ble seier til de to klubbene vi hadde på oddskupongen. Vi tjente en deilig slump med penger og livet smiler igjen på cirka 71 grader nord. Nam!

Nordkapp Odds og Utvikling, Coolbet.com. 

Spill gjør livet litt artigere!

Og ja. Akkurat nå venter jeg på at Andreassen skal ringe og hovere over perfekte spill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar