Ronaldo sikret en hyggelig fortjeneste for Solvik og Andreassen

Herregud, det ble spennende! Jeg var mest konsentrert om Wordfeud mot min gamle personlige trener. Hun knuste meg, sånn skikkelig knuste meg. Panna ble varmere og varmere, jeg hater tap; virkelig hater å tape!

Mens vi spilte WF fulgte jeg kampen mellom Lazio og Juventus, den siste kampen på oddskupongen til unge Solvik og Kjell Andreassen fra Honningsvåg. Vi hadde Juventus-seier. Tap i Wordfeud og Lazio-ledelse ødela deler av kvelden, men spennende var det. I det 74 minutt utlignet Joao Cancelo, og Ronaldo skåret på straffespark to minutt før ordinær tid. Se for deg unge Solvik løfte den store kroppen opp av stolen og danse noe som lignet breakdance. Fyttigrisen, det er deilig å vinne. At det i tillegg lå penger i potten i kveld gjordet det ekstra deilig!

Solvik og Andreassen har etter innskuddet for vel tre måneder siden en hyggelig sum på spillekontoen hos Coolbet.com. Vi holder oss flytende også den kommende uken, tror jeg.

Comeon.com
Jeg skrev tidligere i dag at jeg skulle loppe Comeon for litt penger i dag. Etter kveldens fotballkamper står det et par tusen kroner på min spillekonto, penger jeg skal bruke på ett eller to veddemål mandag eller tirsdag. Nam!

Oddsen gjør fotballkamper ekstra morsomme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar