Andreassens siste ord til Solvik på fredag: --Du skriver at jeg rådet deg til å ta ut penger

Kjell Andreassen fra Honningsvåg er regnskapsfører, en dyktig regnskapsmann. Han misliker når jeg surrer bort penger og han mente jeg gjorde et galt valg da jeg tømte spillekontoen hos comeon.com på Arsenal-seier på fredag. Han fikk som vanlig rett, Arsenal tapte.

Fyttigrisen jeg var jentesur fredag kveld, så jentesur Kjell Andreassen sa jeg ville bli. Det siste Andreassen sa til meg i går var: --Du skriver at jeg rådet deg til å ta ut penger.

Selv om tapet ble 8 357 kroner, er det reelle tapet på 300 kroner. Det er innskuddet som forsvant. Det er slik jeg må tenke når man satser slik jeg vedder, nemlig at man hele tiden tømmer spillekontoen på utvalgte objekt.

Jentesur i går, men i kjempehumør i dag. Jeg er klar til ny innsats med fotballveddemål, en aktivitet som beriker livet. Hvis man hele tiden skal opptre rasjonelt, blir livet gørrkjedelig. Gambling er noe som beriker min hverdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar