Denne kupongen ble unge Solvik «presset» til å levere inn

Jeg drømte om en spillefri dag, men en dag uten veddemål er vanskelig sammen med Kjell Andreassen. Da jeg ba nedkjøling i antall veddemål kikket Kjell Andreassen på meg med dåreøynene, smilte så søtt som han kan og sa:
--Ikke vår sånn, la oss levere inn en bitteliten kupong.

Jeg lot meg sjarmere og det ble en kupong til 100 kroner. Eller som Andreassen så pent sier:
--Med 100 kroner er vi i alle fall med og det blir litt spennende utover kvelden.

100 kroner er i vår sammenheng så lite penger, at vi ikke merker utgiften på kontoen hos Coolbet. Ulempen er at hvis vi kun mangler Palermo i kveld, får vi nok en utrolig spennende kveld. En kveld uten tanker på fotballkamper virker akkurat nå forlokkende. Samtidig beriker hver spennende kveld livet, strenger Kjell Andreassen fra Honningsvåg spiller på for å overtale undertegnede.
Coolbet.com
Tips gjennomførte i vår test av aktørene i spillmarkedet. Coolbet ble kåret til den beste aktøren, en førsteplass selskapet fortsatt markedsfører rått.  Jeg og Andreassen bruker Coolbet.com og vi har kun positive ting å fortelle om Coolbet. Ingen negative opplevelser, absolutt ingen negative opplevelser knyttet til Coolbet.com.

Det er stor forskjell på skribentens liberale holdning og Coolbet. Coolbet ønsker et strengt regulert marked i Norge, et system med stor makt til politikerne gjennom lisenser. Skribenten ønsker egentlig et marked uten reguleringer, men dit kommer vi aldri. Lisenssystemet er bedre enn enerettsmodellen, men langt fra perfekt.

Coolbet er eid av det estiske selskapet Stay Cool OÜ. Coolbet har en estisk lisens som er regulert for både estiske og ikke-estiske kunder. Selskapet har en stor andel norske aksjonærer og flere i selskapets ledelse er nordmenn, blant annet grunnlegger Jan Svendsen.

Dette selskapet burde vært i Norge med fordelene det gir landet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar