Poengsystem

Comeon.com, aktøren skribenten ofte bruker til spill og underholdning, har et fascinerende poengsystem. Et system der kundene kan bruke poengene i butikken. Det hender at jeg veksler inn poeng til penger jeg kan spille for, men da skal det være mye poeng lagret i systemet.

Ofte legger jeg ikke merke til poengene, selv om de er godt synlige i nettstedet. Det er egentlig når summen blir høy, at poengene vekker oppmerksomhet; i alle fall hos undertegnede. Akkurat nå står det 51 030 poeng lagret på Solvik-brukeren. Over 50 000 poeng i løpet av en stille og rolig periode, er både skummelt og litt morsomt.

Om jeg veksler inn poengene nå? Nei, men når jeg bikker et par hundre tusen besøker jeg sannsynligvis Comeon-com-butikken og gjør poengene om til penger.

Bonusordninger er én av mange grunner til at de internasjonale aktørene er bedre enn Norsk Tipping! Når det gjelder bonuser er Comeon.com én av de beste!

Politikere liker ikke bonusordninger. Med en ny spillpolitikk og like konkurransevilkår kan bonusordningene falle. Én av ulempene for skribenten som kjemper for ny spillpolitikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar