Påsketilbud fra Coolbet

Jeg bruker Coolbet av og til, en konto sammen med en annen. Selv om jeg er Comeon-supporter, innrømmer jeg lett at Coolbet.com har gode vilkår på veddemål.

Du har muligens sett oversikter fra utvalgte kamper på denne bloggen. På de aller fleste av oversiktene kommer Coolbet.com veldig godt eller best ut. Personlig mener jeg at et kundeforhold skal bestå av mer enn høy oddssetting.

Etter en lang pause fra ligaspillet på grunn av landskamper, starter Premier League opp igjen på lørdag. Det skal bli godt å se de engelske klubbene igjen. Dessuten er Premier League svært spennende, om plass to, tre og fire.

Coolbet.com gir ut 100 kroner til nye kunder til lørdagens Premier League kamper. Har du aldri brukt et internasjonalt spilleselskap, benytt sjansen. Det kan berike ditt liv, for små summer. Jeg har venner som spiller for noen tikroninger i uken, og det gir glede i hverdagen slik spill og veddemål skal gi.

Lovlig
De internasjonale spilleselskapene, dem med lisenser, driver lovlig i land med mer liberale politikere enn det Norge har. Lisenssystemet er restriktivt. Jeg vil sammenligne lisenser for spilleselskap med salgs- og skjenkebevilling for alkohol i Norge. Alle aktørene med bevilling for alkohol i Norge, skal følge et strengt regelverk. De fleste på Stortinget regner den norske alkoholpolitikken for vellykket politikk.

Selv om norske myndigheter misliker de internasjonale spilleselskapene, er det lovlig for borgerne å benytte selskapene. Politikerne misliker selskapene fordi de vil ha dine penger gjennom Norsk Tipping, et selskap eid av den norske staten. Den norske spillpolitikken er proteksjonisme, skjult bak sosialpolitiske argument. Når norske politikere kritiserer Donald Trump for de nye tollbarrierene, kan mange land kritisere norske myndigheter for den norske spillpolitikken. Vedd på kamper via utenlandske selskap og gjør det med god samvittighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar