Pengene fløy ut av spillekontoene

Ikke én eneste krone i gevinst i går, men himmel og hav det var spennende.

Jeg hadde én kupong alene, en kupong med én kamp. Jeg valgte borteseier i kampen mellom Huddersfield – Leicester. Resultatet ble 1-1. Det var spennende 90 minutt på nettstedet til BBC. At jeg tapte pengene er ikke overraskende. Jeg taper stort sett alltid penger på Leicester-veddemål.

I går oddset jeg sammen med ei jeg har spilt en del sammen med tidligere. Hun er råere enn meg på oddsen, mye råere. Mens jeg prøver å finne de såkalte sikre kampene, helt uavhengig av odds, tar hun større sjanser. Ofte går kampene hun velger inn. Med små beløp er det uproblematisk å ta store sjanser. Med større beløp, og vi har spilt mange ganger med nokså store beløp, er risikoen stor. Ofte mye større enn jeg liker.

Hun har gitt meg mange spennende kvelder! Det ble spennende i går også, veldig spennende.

Hun valgte Strømsgodset-seier mot Stabæk i Bærum, en risikokamp etter min mening. I tillegg tok hun Tottenham-seier mot Swansea. Det ble tidlig klart at godset gikk seirende ut i Bærum, men Tottenham-kampen var spennende helt til dommeren blåste sluttsignalet. Ettersom vi hadde hjemmeseier og sluttresultatet ble 0-0 tapte vi pengene. Herregud, det var spennende!  Oddsen beriket livet, uten tvil!

Ettersom jeg tapte penger i går, skal jeg i dag spille så sikkert som overhode mulig. Jeg ønsker meg gevinst og klarer meg fint uten masse spenning i dag. Valgmulighetene er store innenfor ligaspillet i mange land. Høydepunktet i dag er Chelsea mot Arsenal klokken 14:30, en kamp der livespill frister. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar