Spiller radiobingo for første gang

Jeg forklarte venner av meg hvordan radiobingo fungerer, litt om vinnersjanser og muligheten til å vinne vel 70 000 kroner. Det endte med salg av blokker og de er klare til radiobingo i kveld i regi av Radio Porsanger.

Det er ekstra spennende når lykketallpotten er på topp. Vinnerne blir ikke rike av vel 70 000 kroner i premie, men for veldig mange betyr en slik sum ganske mye. Det er uten tvil toppgevinsten som pirrer bingospillerne, en premiesum som til og med gjør meg i studio ekstra nervøs. Det er rett og slett veldig spennende!

Nå gjør jeg de siste forberedelsene til herlig Robbie Williams-musikk, og er på lufta om vel 50 minutt. I dag vet jeg at jeg har lyttere som spiller radiobingo for første gang. Artig! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar