Hun ventet på lykketallet i fem tall

I underkant av én time til en ny radiobingo i Radio Nordkapp. Jeg har startet oppladingen med den absolutt beste musikken som finnes, Robbie Williams-sanger. Nam.

Etter bingoen forrige mandag var det en hyggelig dame som tok kontakt. Hun fortalte om opplevelsen hun hadde sammen med meg for én uke siden. Hun var egentlig aldri nært bingo, ikke før vi tok fatt på det siste arket. Hun hang godt med på første og andre rekke, men på tredje rekke manglet hun kun tallet 33 for at hun skulle vinne 73 500 kroner. Kun lykketallet skilte mellom en spennende kveld og en fantastisk kveld!

Hun fortalte at hun satt igjen med 33 i fem tall før noen andre ringte inn og hadde bingo. Fem tall betyr med tidsinnstillingen på datamaskinen tett opp mot 50 sekund. De sekundene og den pirringen skulle jeg også gjerne hatt. Det må være en ubeskrivelig følelse!  Å ja, 73 500 kroner er mye penger på bingo!

Etter sendingen kom barna inn i stuen. Hun fikk spørsmål om hvorfor hun var så rød i ansiktet og varm på hendene.

--Jeg har spilt radiobingo, var svaret barna fikk.

I kveld får hun og andre bingospillere nye muligheter til å vinne over 70 000 kroner. Jeg gleder meg til vi starter Radio Nordkapps kjenning klokken 21.

Bingo beriker mange liv, og vi er gode på å arrangere radiobingo! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar